هوای تازه

کتابی در این باره

هوای تازه

کتابی در این باره

درباره لپ تاپ بخوانید


برای این کار، به صفحهای نیاز دارید که راحت به آن نگاه کنید و استفاده از آن طبیعی باشد. عکاسان و فیلمبرداران همچنین میخواهند لپتاپهایی را که دقت رنگ بهتری ارائه میدهند و از گستره ی رنگ و استانداردهای HDR پشتیبانی میکنند نسبت به لپتاپهایی که این کار را انجام نمیدهند، برخوردار باشند. سایرین احتمالا نیاز به هزینه اضافی کمتری خواهند داشت. برای شروع، باید در نظر بگیرید که آیا میخواهید لپتاپ بعدی شما اصلاً صفحهنمایش لمسی داشته باشد یا خیر. صفحهنمایشهای لمسی مدرن بسیار بهتر از نمونههای قبلی خود هستند، اما برخی از جزئیات بالا همچنان پابرجا هستند و اگر بیشتر یک تایپیست طبیعی هستید، ممکن است بخواهید لپتاپهایی را انتخاب کنید که صفحهنمایش لمسی ندارد. 4K چیزی اضافی است که واقعاً برای کسانی که واقعاً به آن نیاز دارند، مانند متخصصان تولید محتوا، ارزشش را دارد. متأسفانه، انتخاب صفحه لمسی گاهی اوقات میتواند براقیت را به نمایشگر اضافه کند. در مرحله بعد، حتما به وضوح هر لپتاپی که قصد خرید آن را دارید نگاه کنید. اگر در حال بازی کردن، تماشای محتوا یا ویرایش تصاویر و محتوای ویدیویی هستید، این می تواند یک اشکال قطعی باشد. این روزها صفحه نمایش های لمسی بسیار رایج هستند و می توانند برخی از کارها را نسبت به بقیه آسان تر کنند. لپتاپهای مدرن منتخب نیز اکنون وضوح 4K را ارائه میکنند. اگرچه در بین نمایشگرهای حساس به لمس یک ویژگی جهانی نیست، صفحه نمایش های براق تر اغلب کمی بیشتر مستعد تابش خیره کننده هستند. رزولوشن 1920×1080 پیکسل (Full HD) باید «حداقل » در نظر گرفته شود، اگر میخواهید فضای زیادی برای ردیف کردن پنجرهها داشته باشید و چیزها را در معرض دید قرار دهید. اگر به دنبال به رخ کشیدن لپ تاپ تان باشید، احتمالاً پشیمان نخواهید شد. با این حال، این پنلهای صفحهنمایش گرانقیمت عموماً افزونهای پرهزینه برای یک محصول گرانقیمت هستند. برخی از برندها این ویژگی را به صورت استاندارد ارائه می کنند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ چی هست

این تبلت میان رده در حال حاضر قیمتی زیر ۶ میلیون تومان داشته به طوریکه رقبای کمی در این کلاس برای آن پیدا میشود. در واقع M10 جایگزین ارزانتری برای “Tab P10” است تا بتواند در بازار اشباع و رقابتی این روزها حرفی برای گفتن داشته باشد. “Tab M10” یک مدل مقرونبهصرفهاست که برای همه اعضای خانواده گزینه مناسبیست. گرچه کیفیت آن فاصله زیادی با بهترین دوربین گوشیهای هوشمند دارد. با این حال این تبلت با کیفیت با لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. لنوو از نظر خیلی از کاربران بهترین مارک تبلت در نظر گرفته میشود. اگر قصد خرید تبلت برای کودک خود دارید و یا بهدنبال یک تبلت دانش آموزی خوب هستید، میتوانید روی این مدل حساب باز کنید. در کل اگر دنبال یکی از بهترین تبلت های بازار از نظر قیمت و نمایشگری بزرگ برای فیلم دیدن هستید، این گزینه بهترین تبلت در کلاس خودش است. هیچگاه نباید از تبلتها در قسمت دوربین انتظار بالایی داشت.

انتخاب لپ تاپ مناسب یکی از مهم ترین مراحل خرید این محصول دیجیتال پر کاربرد است. استفاده از لپ تاپ در سال های اخیر بدلیل دورکاری افزایش چشمگیری داشته است و تقریبا همه افراد در هر کار و رشته تحصیلی، نیاز به تهیه یک لپ تاپ مناسب دارند. انتخاب لپ تاپ مناسب طبیعتا شامل موارد گسترده ای است که می توانید در مطلب "راهنمای خرید لپ تاپ" در مورد آن مطالعه کنید ، اما برند همیشه جزو اساسی ترین و شاید اولین معیارهای انتخاب لپ تاپ بوده است. فضای باز، خطوط دقیق و زوایای تیز لوگوی جدید نشان دهنده قدرت و دوام TUF است. با TUF Dash F15همیشه برنده باشید. ASUS در حال ساختن یک پایه قوی برای ایجاد تجربه بازی در سطح بالا برای همه هست. این که بگوییم به برند توجه نکنید و فقط به مشخصات لپ تاپ دقت کنید طبیعتا کار هوشمندانه ای نیست، اما این سوال که برند مورد علاقه شما چه جایگاهی در بین رقبا دارد، سوال مهمی می تواند باشد که در پی پاسخ دادن به آن هستیم؟

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خارجی

همچنین دارای صفحه نمایش ۳۰۰ هرتزی است و باید استقامت مناسبی برای بازی یا تولید محتوا با باتری ۹۳ واتی در ساعت داشته باشد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از engadget، الجی بیشتر به خاطر لپتاپهای قابل بهرهوری و سبک وزن شناخته میشود. همچنین دارای صفحه نمایش ۳۰۰ هرتزی است و باید استقامت مناسبی برای بازی یا تولید محتوا با باتری ۹۳ واتی در ساعت داشته باشد. مدل ۱۷ اینچی UltraGear ۱۷G۹۰Q دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، گرافیک NVIDIA GeForce RTX ۳۰۸۰ Max-Q، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. با توجه به جای خالی ال.پی.جی در سبد انرژی کشور و تکلیف قانون بودجه 1400 به احداث جایگاههای مربوطه، انتظار میرود دیوان محاسبات با ورود به این موضوع جلوی هدررفت این ماده با ارزش را بگیرد. اکنون این شرکت محصولی را که «اولین لپتاپ بازی» خود مینامد با برخی مشخصات رده بالا رونمایی کرده است. ایالات متحده بر آن است تا سال 2022 با عبور از جایگاه قطر و استرالیا در صادرات ال ان جی، تبدیل شود به بزرگترین صادرکننده گاز طبیعی مایع دنیا.

به عنوان لپتاپ گیمینگ و یکی از بهترین لپ تاپ های بازار دارای طراحی سبک و باریکی است. اما قیمت گرانی دارد، قدرتمندترین لپتاپ بشمار نمیرود. میتوانند تمام تریپل ای (AAA) ها را با این لپ تاپ بازی کنید. اما همه نکات مربوط به ظاهر این لپ تاپ نیست و از لحاظ مشخصات داخلی هم در لیست بهترین لپ تاپ های جهان قرار میگیرد. این لپتاپ هم از لحاظ قیمت بهترین لپ تاپ در ایران ، خیلی گران است. ایسر سوئیفت 3 به عنوان یکی از برترین لپ تاپ ها در بازار دارای کیبورد و ترک پد خیلی خوب و عملکرد عالی است. این لپتاپ دارای پردازنده AMD Ryzen 9 5900HX و کارت گرافیک RTX 3080 است. به این ترتیب، از لحاظ سبکی و باریک بودن ریزر بلید 14 از چنین قابلیتی برخوردار است و یکی از برترین لپ تاپ های موجود در بازار بشمار میرود. این لپ تاپ مناسب کسانی است که میخواهند لپ تاپ گیمینگ خود را به این جا و آنجا با خود حمل کنند. لپ تاپ استوک بخریم یا نه ؟

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خانگی

هرگاه به صفحه نمایش بزرگتر احتیاج پیدا کردید می توانید گوشی را مانند لپ تاپ باز کرده و از سایز نزدیک به تبلت آن نهایت استفاده را ببرید. از دیگر خصوصیات بارز یک گوشی ایده آل، داشتن یک صفحه نمایش خوب و با کیفیت است. میزان محبوبیت و استقبال کاربران از این ایده نیازمند گذر زمان است و باید منتظر باشیم و ببینیم این گوشی ها در آینده چه درصدی از بازار را تصاحب خواهند کرد. اما امروزه اکثر کمپانی های سازنده و خریداران به سمت استفاده از صفحه نمایش های ال ای دی سوق پیدا کرده اند و این خود بر اهمیت رقابت در این بازار دلالت دارد. در گذشته بیشتر شرکت ها از صفحه نمایش های ال سی دی استفاده می کردند برای صفحه نمایش گوشی هایشان استفاده می کردند. در حال حاضر هوآوی Mate Xs، سامسونگ Galaxy Z Flip ، موتورولا Razr و… از گوشی های تا شدنی بازار هستند.

اما لپ تاپ Acer Nitro 5 تا چه اندازه خوب است و تحمل چه میزان فشار پردازشی را دارد؟ در ادامه با بررسی اختصاصی و تخصصی این دستگاه سعی میکنیم به پاسخ این سوالات برسیم. ایسر نیترو 5 به یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع LED مجهز بوده که نرخ رفرش 144 هرتز را شامل شده و از رزولوشن 1980×1080 پیکسل پشتیبانی میکند. با مجله خبری تحلیلی پلازا همراه باشید. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک بوده و به غیر از نور پس زمینه کیبورد قرمز و رنگ قرمز بین دو لولا یک طراحی مشکی یک دست را در آن شاهد هستیم. قیمت مدل AMD از حدود 600 دلار آغاز شده و به یک پردازنده Ryzen 5 4600H، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 مجهز است. با به روز رسانی این کارت گرافیک به NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti قیمت لپ تاپ Acer Nitro 5 به مرز هزار دلار خواهد رسید که شاید نسبت به سایر محصولات موجود در بازار ارزش خرید چندانی نداشته باشد. ایسر لپتاپ نیترو 5 را هم با پردازنده AMD و هم با پردازنده اینتل ارائه کرده است.

در غیر این صورت بازدهی آن به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

علت آن هم این است که اگر کارت گرافیک توان خنک کردن گرمای شدید را نداشته باشد، ممکن است کارت گرافیک دچار آسیب شود. اورکلاک کردن قدرت کارت گرافیک را بالاتر می برد و قطعا این ویژگی در بازی تاثیرگذار است. توان حرارتی یا TDP به مقدار گرمایی گفته میشود که تراشه یا سی پی یو، یا جی پی یو تولید می کند. در غیر این صورت بازدهی آن به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. اگر شما کارت گرافیک نداشته باشید، قادر به دیدن تصویری روی نمایشگر خود نخواهید بود. باید گفت کارت گرافیک مسئول تبدیل اطلاعات تصویر به سیگنال های نمایشگر است. زیرا بعضی بازی ها سرعت بالایی دارند و به اورکلاک کردن نیازی ندارند، و البته اورکلاک زیاد هم طول عمر کارت گرافیک را کمتر خواهد کرد، پس در مواقعی که نیاز دارید کارت گرافیک را اورکلاک کنید. توجه داشته باشید سرعت کلاک مهم است اما ضروری نیست. بنابراین خنک کننده کارت گرافیک مسئول پایین آوردن، دمای GPU است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ کاربردی

خبرگزاری آریا - محل نصب صحیح پکیج دیواری یکی از مهم ترین موضوعاتی است جهت استفاده صحیح و افزایش عمر مفید پکیج حائز اهمیت می باشد. محل نصب صحیح پکیج دیواری یکی از مهم ترین موضوعاتی است جهت استفاده صحیح و افزایش عمر مفید پکیج حائز اهمیت می باشد. امروزه دنیای پیرامون ما و تمامی ابزارآلات آن با تکنولوژی های روز دنیا پیوند خورده اند و تکنولوژی توانسته زندگی را از جهات گوناگون برای انسان سهل و آسان کند. بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و ایران کدام است؟ بنابراین طریقه نصب صحیح پکیج دیواری یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود. آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های آموزشی است که با فراگیری آن می توان صاحب یک شغل و حرفه بروز و البته آینده دار شد. نصب اشتباه پکیج دیواری مشکلات بسیاری را برای پکیج به همراه آورده و ممکن است خسارات جانی به همراه آورد. نصب اشتباه پکیج دیواری مشکلات بسیاری را برای پکیج به همراه آورده و ممکن است خسارات جانی به همراه آورد.

در این سیستم عامل یک داک برنامهها در پایین صفحه، جای منوی استارت و نوار وظیفه ویندوز را گرفته است و به جای دستیار دیجیتال کورتانا، دستیار سیری در دسترس کاربران مکینتاش قرار گرفته است. نوع دیگر سیستمهای موجود برای انتخاب کروم بوکها هستند. سیستم عامل گوگل که در کروم بوکهای ارزان قیمت مانند سامسونگ کروم بوک 3 یافت میشود، بسیار ساده و امن بوده اما در عین حال، نسبت به ویندوز و مک، محدودتر هستند. اما مشخصات لپ تاپ خوب مجهز به کروم بوک کدام موارد هستند و این سیستم عامل مناسب چه کسانی است؟ همچنین نسخه جدید سیستم عامل مک به نام مونتری هم قرار است به زودی عرضه شود. با این حال، سیستم عامل مک برای لمس ساخته نشده است، چرا که هیچ یک از مکبوکها با صفحه لمسی همراه نیستند. بعلاوه ،کاربران میتوانند تراکنشهای خود را با اپل پی (Apple Pay) انجام دهند، تماسها یا پیامها را از تلفنهای خود دریافت کنند و لپ تاپهای خود را با ساعت اپل باز کنند. برای اطلاع درباره لپ تاپ ایسوس گیمینگ و لپ تاپ برای حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید.